3.2.13

fulfill your dreams.

Uwielbiam stylizacje boho. Czuję się w nich niesamowicie swobodnie, a nade wszystko cenie w tym stylu to, że można miksować tak wiele wzorów i fasonów. Dzisiaj set, w którym oprócz botków z frędzelkami znalazł się również duży złoty naszyjnik, bordowy kapelusz z szerokim rondem i w końcu mój nowy płaszcz:) Już od bardzo dawna miałam ochotę na okrycie wierzchnie oversize, a gradient tego konkretnego płaszcza kompletnie mnie zauroczył- wystarczyło poczekać tylko na wyprzedaże i proszę bardzo, jest mój:)
Jak Wam minął weekend kochani?:)
Ściskam Was ciepło,
besos,
BC
***
I love boho style and the way how we can mix the shapes and colours:) In my today's outfit there are ankle boots with fringes, gold big necklace, burgundy hat and finally my new coat. For so long I've been searching for ideal oversize coat- and this one is absolutely charming because of the beautiful gradient!
How did you spend your weekend?
Hugs and kisses,
BC











Coat, boots: Bershka
Sweater: SH
Pants: Zara
Bag: River Island
Necklace, ring: H&M
Belt: Parfois
Hat: Pull&Bear

6 komentarzy:

  1. łoł, jeden z ciekawszych płaszczów jakie widziałam, jest świetny :) Podoba mi się zestawienie go z tym kapeluszem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz FANTASTYCZNIE! Też lubię boho, chociaż w kapeluszach wyglądam jak pała :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez wątpienia to twój najlepszy set :** Kapelusz i płaszcz kiedyś ukradnę;p/ Olcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tym kapeluszu -świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, a panterkowy płasz jest piękny !:)

    OdpowiedzUsuń