9.7.12

heavy in your arms.

Zapowiadałam post z nowościami, ale pomyślałam, że z racji tego, że  nie publikowałam już dawno żadnych nowych zestawów, więc dzisiaj pokażę wam nowy outfit. Na zdjęcia z wyprzedażowymi nowościami przyjdzie oczywiście jeszcze czas:)
W dzisiejszym zestawie jedna z moich ulubionych letnich sukienek. Pisałam już, że uwielbiam bluzki i sukienki z nietypowym wykończeniem pleców, mam do nich kompletną słabość:) W tej sukience urzeka mnie również motyw jaskółek i jej luźny krój, który sprawia, że czuję się w niej cudownie swobodnie:) Do tego torebka kuferek, która już Wam się pewnie opatrzyła, ale ja ją uwielbiam!;)
Ściskam Was mocno!
besos,
BC









Dress: TK Maxx
Sandals: Stradivarius
Bag: River Island
Watch: River Island
Bracelets: Stradivarius

4 komentarze:

  1. cudowna sukienka! całość ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladasz i ta śliczna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka i torebka :) pozdrawiam i zapraszam http://www.thingsinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń