17.7.12

echoplex.

Dzisiejszy outfit pochodzi z niedzielnego leniwego popołudnia, które upłynęło pod znakiem spacerów i minigolfa:) Jeśli będziecie mieli okazję zagrać w tą sympatyczną grę to polecam- mnie ona niesamowicie zrelaksowała i zarazem przyniosła mnóstwo śmiechu:)
Z racji ciągłych wahań temperatury zdecydowałam się na lekką, luźną sukienkę bez ramiączek, która świetnie sprawdzała się przy wysokiej temperaturze i słonku i do tego jeansową kurteczkę, która przydała się kiedy w 5 minut nadciągnęły chmury z deszczem i nagle temperatura spadła o kilka ładnych stopni:)
Jakie macie sposoby na zrelaksowanie się w ciągu tygodnia, kiedy trzeba chodzić do pracy, albo na uczelnię? Ja wybieram z przyjaciółką taniec brzucha ( o czym już pisałam wcześniej), a ostatnio jestem również zafascynowana odprężającym pilatesem:)
Ściskam Was mocno,
besos,
BC













Dress: Bershka
Sandals: River Island
Jacket: Pull&Bear
Watch: River Island
Bag: Pull&Bear
Bracelet: holiday souvenir
Ring: Parfois

***
Co prawda nie udało mi się zrobić zdjęć na sobotnim wernisażu, którego byłam gościem, ale mimo to serdecznie zapraszam wszystkich z okolic Wrocławia, lub go odwiedzających do obejrzenia wystawy Roll the Cube w Coffee Planet Rynek 7. Więcej na http://moznawszystko.blogspot.com/ 


2 komentarze:

  1. Śliczna sukienka! :)
    Zapraszam na konkurs z Lilly Fashion.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka :)

    Dzięuję za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń