11.1.13

off the wire.

Upragniony piątek! Nie znam chyba nikogo kto nie czekałby z utęsknieniem na piątkowe popołudnia i wieczory:)  Moja propozycja na dziś z wykorzystaniem jednej z nowości w mojej szafie, czyli czarnej rozkloszowanej spódniczki. Idealnie nadaje się na towarzystwo dla muszkieterek, które moim zdaniem są niełatwe w połączeniach z innymi częściami garderoby ponieważ łatwo sprawić, że całość będzie wyglądała wulgarnie czy tandetnie. Ta grzeczna spódniczka jednak skutecznie łagodzi ich trudny charakter:)
Wspaniałego weekendu kochani!
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
***
It' friday-finally! I don't know anybody who doesn't like friday's afternoons and evenings:)
Today I show you combination with my new black skirt. It's casual but can be smart as well if we change for example that fur bag for little elegant clutch.
I hope you'll have an amazing weeend!
Hugs and kisses,
BC








Skirt, blouse, watch: Stradivarius
Boots: no name
Bag: River Island
Ring, Earrings: H&M


14 komentarzy:

  1. prześliczna jest ta spódniczka! :)
    p.s. zaraziłaś mnie miłością do spódnic maxi - dzisiaj kupiłam 2! i teraz muszę szukać niebotycznie wysokich szpilek by móc je nosić! :)
    buziaki kochana :**
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będziesz żałować Martynko- spódnice maxi pasują...do wszystkiego! :))
      buziaki:*

      Usuń
    2. Oj.. dziewczyny! Ja w spódnicach typu maxi totalnie się nie czuję, nie podbiły one mojego serca;)

      Usuń
  2. uwielbiam te spódniczki :)) fajny zestaw
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna torebka, stylizacja jak najbardziej pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zegarek i szminka <3 aaa zakochałam się !
    /Aśś

    OdpowiedzUsuń

  5. ile dałaś na tę spódniczkę? cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne zestawienie ! Spódniczka jest Boska ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia, mam tą samą spódniczkę, tylko bez motywu na dole :) Też się z nią nie rozstaję :D Torebka jest cudna, szkoda że RI ma takie ceny:O :( Buziaki :*/ Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam już milion pomysłów na to z czym ją połączyć:)
      co do torebek z RI Ola, to koniecznie zajrzyj do SH przy Hotelu Savoy we Wrocławiu- świetny wybór, ceny o połowę niższe:)
      buziaki:*

      Usuń
  8. torba fantastyczna :O

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń