24.6.12

marina bay.

Niedzielny luz i chwila odpoczynku od całotygodniowego biegu. Poranny spacer w ulubione miejsce, a później popołudniowa przejażdżka ukochanym rowerem na działkę i objadanie się pysznymi owocami prosto z drzewa. Mój sposób na idealny wolny dzień:)
Marynarski styl to od bardzo dawna jeden z moich ulubionych motywów letnich stylizacji. Dzisiaj właściwie całość looku tworzy prosta i bardzo wygodna sukienka z kieszonkami, którą znalazłam w sh. Do tego minimalistyczne sandałki, beżowa torebka na drobiazgi i wysoko upięty koczek dający ochłodę i zapewniający wygodę:)
Dzisiaj światowy dzień przytulania-nie zapomnijcie obdarować uściskiem ważnych dla Was osób:)
Ja ściskam Was wszystkich mocno,
besos,
BC











Dress: sh
Sandals: Parfois
Bag: River Island
Watch: River Island
Necklace: H&M
Bracelets: H&M
Sunglasses: H&M
Ring: Six

6 komentarzy:

  1. ładnie, śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne sandałki :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taka sama sukienke z tym ze z granatowa góra, ale ze byla lekko odbarwiona to zrobiłam z niej spodnice.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko Ty chyba musisz mieć jakieś znajomości w tych sh ;) Tyle perełek nam prezentujesz! Ślicznie!
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyna marynarza <3
    z niecierpliwością czekam na poniedziałek, bo już się stęskniła za panią, pani mgr! :*
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń